Kulturoznawstwo - Nowe media i komunikacja marki

kierunek: Kulturoznawstwo

Nowe media i komunikacja marki

Studia pierwszego stopnia / 3 letnie

  • Niezmienne czesne przez cały okres studiów
  • Bezpłatne egzaminy (także poprawkowe, komisyjne oraz egzamin dyplomowy)
  • Bezpłatne miesiące wakacyjne (sierpień i wrzesień)

Przy zapisie do 15 lipca 2019 r.

  • bezpłatny pierwszy semestr na studiach stacjonarnych
  • 20% rabatu za pierwszy semestr na studiach niestacjonarnych
  • 50% czesnego –  studia  na drugim kierunku
  • opłata wpisowa 200 zł 0 zł

Specjalizacja została stworzona dla osób, które w dobie dynamicznie rozwijających się nowych mediów oraz zaostrzonej konkurencji na rynku, chciałyby budować siłę, pozycję i przewagę konkurencyjną szeroko pojętej marki (korporacyjnej, produktowej, usługowej, instytucji, osobistej) w oparciu przede wszystkim o skuteczne komunikowanie się.

Skontaktuj się z nami:

@: rekrutacja@wszop.edu.pl
T: 32 355 97 73
(poniedziałek-sobota 8:00-16:00)

Studia adresowane do wszystkich, którzy pracują lub chcą związać się zawodowo z nowoczesną promocją i komunikacją marki bądź prowadzą lub zamierzają prowadzić własny biznes, blogi czy strony internetowe. To odpowiedź na coraz szybsze zmiany w reklamie, promocji i public relations, jakie zachodzą w związku z rozwojem tzw. nowych mediów (portali społecznościowych, komunikacji sieciowej, digitalizacji procesów zarządczych). Studia przygotują fachowców potrafiących się sprawnie komunikować w cyfrowym świecie – poszukują ich: biznes, instytucje kultury i samorządy.

Absolwenci specjalizacji znajdą zatrudnienie w:

  • w działach reklamy i marketingu firm i organizacji
  • różnego typu agencjach reklamowych i związanych z nowymi mediami
  • instytucjach samorządowych i pozarządowych
  • redakcjach portali internetowych
  • w działach kreatywnych
  • jako freelancerzy

Program studiów I stopnia (licencjackich)

Kierunek: Kulturoznawstwo

Specjalizacja: Nowe media i komunikacja marki

Program kształcenia:

  • Filozofia marki
  • Psychologia marki
  • Public relations
  • Marketing i badania marketingowe
  • Strategie działań marketingowych
  • Copywriting i storytelling
  • Design thinking
  • Warsztaty filmowo-fotograficzne
  • Podstawy grafiki projektowej
  • Marka w mediach społecznościowych
  • Prawo autorskie w internecie

OPŁATY (CZESNE)

studia stacjonarne i niestacjonarne

   opłata miesięczna (10 rat)

   opłata semestralna (2 raty)

   opłata roczna

400 zł

1 950 zł

3 900 zł

Rekrutacja krok po kroku:

Rejestracja online jest obowiązkowa (czerwony przycisk „Rejestracja online” powyżej)

Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (udostępniany po rejestracji online)
  2. kopia świadectwa dojrzałości – oryginał do wglądu
  3. jedno kolorowe zdjęcie legitymacyjne (na jasnym tle, bez nakrycia głowy, 35 x 45 mm) do celów przygotowania studentowi indeksu*
  4. jedno kolorowe zdjęcie legitymacyjne w wersji elektronicznej, zapisane na płycie (20 x 25 mm w rozdzielczości 300 dpi) do celów przygotowania studentowi legitymacji studenckiej*
  5. dowód dokonania opłaty** czesnego w wysokości za jeden miesiąc lub semestr, opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł, opłaty rejestracyjnej w wysokości 25 zł oraz za wydanie indeksu i legitymacji (26 zł) przelewem na konto:

    Numer rachunku bankowego:
    mBank S.A. O/Katowice

    23 1140 1078 0000 4048 1400 10014

    Możesz też dokonać wpłaty na miejscu, w Kasie WSZOP (pok. nr 16A).

* Dane są przetwarzane na podstawie przepisów rozporządzenia MNiSW w sprawie studiów z dnia 28 września 2018r. (Dz. U. z 2018r., poz. 1861) w związku z realizacją obowiązku prawnego przez Uczelnię zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e) ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych (Dz. Urz. UE. L Nr 119, s.1).

** Opłaty rekrutacyjna, wpisowa oraz czesne podlegają zwrotowi w przypadkach nieuruchomienia kierunku studiów.

  1. Weź ze sobą komplet dokumentów i przyjdź:
    Katowice, ul. Bankowa  8, pok. nr 19 (parter)

    Biuro czynne:
    poniedziałek-sobota 8:00-16:00

  2. Odbierz decyzję o przyjęciu na studia
  3. Odbierz umowę o świadczenie usługi edukacyjnej
  4. Złóż wniosek w Kasie WSZOP o przyznanie przysługujących zniżek

 

Więcej na temat opłat »

NASZA KADRA

dr Jacek Skorus
dr Jacek Skorus

doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, przez 35 lat dziennikarz, reportażysta, szef redakcji informacji w TVP, wykładowca akademicki, Dziekan WHS WSZOP

dr Maria Pietras
dr Maria Pietras

doktor nauk społecznych, psycholog, członek European Association of Social Psychology, autorka publikacji, znawca psychologicznych zachowań konsumentów i psychologii reklamy

dr Artur Sawicki
dr Artur Sawicki

doktor nauk ekonomicznych, Prezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Specjalizuje się w cyfrowej jak i tradycyjnej komunikacji marketingowej. Uczestnik i organizator wydarzeń biznesowych i naukowych

mgr Paweł Miąsek
mgr Paweł Miąsek

psycholog, doktorant UŚ, trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF z rekomendacją I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF International Coach Federation

dr Barbara Wolek-Kocur
dr Barbara Wolek-Kocur

medioznawca, socjolog i kulturoznawca, social media ninja, właściciel Kopalni Komunikacji - agencji social media i PR. Szkoleniowiec, doradca w komunikacji kryzysowej - nie tylko w sieci

dr Rafał Katamay
dr Rafał Katamay

doktor nauk humanistycznych, marketingowiec związany z od przeszło 15 lat z prywatnymi przedsiębiorstwami, specjalizujący się w budowaniu i komunikacji marek, tworzeniu identyfikacji wizualnej oraz narzędziach e-marketingowych

mgr Aleksandra Czapla-Oslislo
mgr Aleksandra Czapla-Oslislo

absolwentka Kulturoznawstwa i studiów Design Management, wieloletnia autorka tekstów, członkini międzynarodowego projektu Design Silesia, obecnie szefowa Działu Programowego Teatru Śląskiego i jego Rzeczniczka Prasowa

mgr Kamil Niesłony
mgr Kamil Niesłony

reżyser, operator i montażysta filmowy, autor i główny realizator wielu projektów kulturalnych, przez 8 lat związany z Telewizją Polską

previous arrow
next arrow
Slider
Wyższa Szkoła Zarządzania
Ochroną Pracy w Katowicach

Polub nas ❤ oraz zobacz filmy i zdjęcia:

© WSZOP 2019