Studia podyplomowe - Budowanie i komunikacja marki

Studia podyplomowe

Budowanie i komunikacja marki

1 rok (2 semestry)

Kierunek z możliwością dofinansowania do 80%

Rekrutacja prowadzona jest dwa razy w roku: maj-wrzesień oraz styczeń-luty.
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele co dwa tygodnie.

Skontaktuj się z nami:

@: podyplomowe@wszop.edu.pl
T: 32 355 97 85
T: 32 355 97 97 wew. 25
(wtorek-sobota 10:00-14:00)

Zaostrzona konkurencja zmusza do poszukiwania nowych sposobów dotarcia do potencjalnego kontrahenta, dlatego też należy budować siłę, pozycję i przewagę konkurencyjną szeroko pojętej marki (korporacyjnej, produktowej, usługowej, instytucji, osobistej) w oparciu przede wszystkim o skuteczne komunikowanie się.

Innowacyjny kierunek Budowanie i komunikacja marki to nowa oferta studiów podyplomowych we WSZOP. To nasza odpowiedź na dynamiczne zmiany, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie, a które związane są z rozwojem tak zwanych nowych mediów (portali społecznościowych, komunikacji sieciowej, digitalizacji procesów zarządczych).

Jako absolwent studiów podyplomowych będziesz skutecznie wykorzystywać najnowsze sposoby tworzenia komunikacji, wartości czy doświadczeń klienta (np. poprzez storytelling czy visual thinking). Będziesz też umiejętnie przygotowywać materiały promocyjne, takie jak: teksty, grafiki, reklamy czy krótkie formy filmowe.

Możliwości zatrudnienia jako:

  • Specjalista marketingu i Brand Manager
  • Specjalista komunikacji i PR
  • Dyrektor kreatywny
  • Specjalista ds. promocji
  • Własna działalność gospodarcza związana z kreowaniem wizerunku

Program studiów został opracowany w porozumieniu z praktykami zawodowo zajmującymi się reklamą, kształtowaniem wizerunku i marketingiem. Dzięki temu obejmuje on najważniejsze zagadnienia i wyłącznie wiedzę praktyczną.

Zakres tematyczny studiów

  • Filozofia marki
  • Psychologia marki
  • Public Relations
  • Marketing i badania marketingowe
  • Strategie działań marketingowych
  • Copywriting i storytelling
  • Design thinking
  • Warsztaty filmowo-fotograficzne
  • Podstawy grafiki projektowej
  • Marka w mediach społecznościowych
  • Prawo autorskie w internecie

OPŁATY

studia stacjonarne i niestacjonarne

   opłata roczna

   opłata miesięczna (10 rat)

   opłata semestralna (2 raty)

3 500 zł*

   390 zł

1 750 zł*

* pod warunkiem wpłaty czesnego do 2 października

Rekrutacja krok po kroku:

Na studia podyplomowe mogą być przyjęci absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich oraz magisterskich, jak również studenci ostatniego semestru studiów.

Rekrutacja trwa do czasu wyczerpania wolnych miejsc. Warunkiem przyjęcia dokumentów jest wpłata zaliczki na poczet pierwszego semestru w wysokości 100 zł.

W przypadku braku wolnych miejsc kandydaci mogą złożyć dokumenty na następną edycję studiów (od nowego semestru).

  • Wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe
  • Kwestionariusz osobowy
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich, magisterskich) i oryginał do wglądu, ewentualnie przedłożenie zaświadczenia o uczęszczaniu na ostatni semestr studiów
  • 4 fotografie (na jasnym tle, bez nakrycia głowy, 45×65 mm)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej – 100 PLN (zaliczonej na poczet pierwszego semestru)

 

Numer rachunku bankowego:
mBank S.A. O/Katowice:

66 1140 1078 0000 4048 1400 1003

Biuro Studiów Podyplomowych i Szkoleń
40-007 Katowice, ul. Bankowa 8, pokój nr 119

Biuro czynne:
wtorek-czwartek 10:00-14:00
piątek 9:30-15:00
sobota 8:10-15:30

Więcej na temat studiów podyplomowych »

NASZA KADRA

dr Jacek Skorus
dr Jacek Skorus

doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, przez 35 lat dziennikarz, reportażysta, szef redakcji informacji w TVP, wykładowca akademicki, Dziekan WHS WSZOP

dr Maria Pietras
dr Maria Pietras

doktor nauk społecznych, psycholog, członek European Association of Social Psychology, autorka publikacji, znawca psychologicznych zachowań konsumentów i psychologii reklamy

dr Artur Sawicki
dr Artur Sawicki

doktor nauk ekonomicznych, Prezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Specjalizuje się w cyfrowej jak i tradycyjnej komunikacji marketingowej. Uczestnik i organizator wydarzeń biznesowych i naukowych

mgr Paweł Miąsek
mgr Paweł Miąsek

psycholog, doktorant UŚ, trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF z rekomendacją I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF International Coach Federation

dr Barbara Wolek-Kocur
dr Barbara Wolek-Kocur

medioznawca, socjolog i kulturoznawca, social media ninja, właściciel Kopalni Komunikacji - agencji social media i PR. Szkoleniowiec, doradca w komunikacji kryzysowej - nie tylko w sieci

dr Rafał Katamay
dr Rafał Katamay

doktor nauk humanistycznych, marketingowiec związany z od przeszło 15 lat z prywatnymi przedsiębiorstwami, specjalizujący się w budowaniu i komunikacji marek, tworzeniu identyfikacji wizualnej oraz narzędziach e-marketingowych

mgr Aleksandra Czapla-Oslislo
mgr Aleksandra Czapla-Oslislo

absolwentka Kulturoznawstwa i studiów Design Management, wieloletnia autorka tekstów, członkini międzynarodowego projektu Design Silesia, obecnie szefowa Działu Programowego Teatru Śląskiego i jego Rzeczniczka Prasowa

mgr Kamil Niesłony
mgr Kamil Niesłony

reżyser, operator i montażysta filmowy, autor i główny realizator wielu projektów kulturalnych, przez 8 lat związany z Telewizją Polską

previous arrow
next arrow
Slider
Wyższa Szkoła Zarządzania
Ochroną Pracy w Katowicach

Polub nas ❤ oraz zobacz filmy i zdjęcia:

© WSZOP 2019